Friday, August 10, 2012

Şimdi Moda : Kamuflaj






2012-2013 trendlerinin en başında 'Kamuflaj' trendi göze çarpıyor.Buaralar sık sık kamuflaj desenli  kombinlerle karşılaşıyorum.






















Açıkçası,benim pek hoşuma giden bir desen değil.Benim sanırım ortaokul yıllarımda bir pantolonum vardı pek severek giyerdim Jama o 12 yaşımdaydı ! Şimdi pek sıcak bakmıyorum bu tarz bir parçayı giyinmeye.Ama ne demişler “asla, asla deme”.Özellikle konu moda olunca hiç asla dememek gerek.Neleri giymem diyip giymedikki ? :) Özellikle ceketleri pek revaçta.Ama ceketin yanı sıra,pantolonlar,etekler,aksesuar olarak çanta ve hatta çoraplarını bile bulmak mümkün.Yeni sezonda Zara ve Topshopta bir çok model bulabilirsiniz.Peki nasıl giyinmeli derseniz,işte aşağıda sokak modası JSiz bu trend hakkında ne düşünüyorsunuz ?




























































(Görseller : style.com,topshop.com,zara.com,whowhatwear.com,myshowroomblog.com, atlantic-pacific.blogspot.com,stylescrapbook.com, thefujifiles.com)

No comments:

Post a Comment