Monday, August 20, 2012

Bayram ve Örgü Saç Bantları




Ağu18

2012






Salı günü  çocuklarla birlikte geldiğim  Adana Bürücek’teki yayla evimizdeyiz.   Bayram öncesi son haftada şirketin kısmi  kapanışı ile  bir kez daha izin kullanma fırsatı buldum.  Uzun yürüyüşler yaptım, yanımda getirdiğim kitabımı bitirdim,  özlediğim örgüyü elime aldım. Bol dinlenmeli birkaç gün oldu ve çocuklarla  daldığım öğlen uykularını da eklemeliyim  oldum bittim severim siestayı .  Örgüyü elimde gören İrem hemen bir dolu oyuncak çizimi  yaptı benim örmem için  sıraladı kendi önem sırasına göre. Ben henüz oyuncaklara yeni geçtim fakat ilk olarak daha önceden başladığım çiçekli saç bantlarını tamamladım. Bayramda saçlarını süslesin kızımın.






Bugün, arefe günü  kocaman ailemizin; tüm kardeşler, eşler, çocukların bir araya geleceği için heyecanlıyız.   Hepimizin biraraya gelebildiği güzel günler bayramlar… Sizlere de aileniz ve sevdiklerinizle birlikte mutlu bayramlar diliyoruz.






Ramazan Bayramınız kutlu olsun.













Saç bantlarının yapılışını merak edenler için;






Öncelikle tığ işinden rastgele  çiçekler ördüm, bir model vermem mümkün değil tamamen örerken ortaya çıktı. Elimde lastikli kurdelalar olsaydı çiçekleri onlara geçirecektim fakat olmadığı için kullandığım ipliklerden bir kaç kat iple zincir çekerek kalın bir bant elde ettim. Sonra çiçeği  arkasında yaptığım minik örgü halkadan  bantı geçirdim.  Bantın iki ucunu  esnek olması için lastikle birleştirdim.













İlgili Yazılar










  1. ÖRGÜ TIRTIL Hazır tığ işi kutu ile örgüye başlamışken, ZARA’da gördüğüm bu...










  2. Bürücek’te Bayram Keyfi Bu bayram annemler ve kardeşlerimle birlikte hepimizin bir araya toplanabildiği...




  3. AMİGURUMİ BEBEK Bu şirin amigurumi bebeği, sevgili cimcimemiz Ada’ya doğumgünü hediyesi ördüm....




  4. BÜRÜCEK, YAYLAMIZ Bürücek fotoğraflarının ardından neler yaptığımızı anlatayım.  Öncelikle ailelerimizin yanında  geçirilen...




  5. Yazlık Evler, Kavuşmalar Yazlik evler  eski sevdiginiz esyalarla anilarla bulusma yeri oluyor. Bizim...


No comments:

Post a Comment